dinsdag 24 december 2013

Sorryy :$ || Spel review

hee allemaal,

allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden want ik heb een tijdje niks van me laten horen, ik heb het erg druk gehad met school en revalidatie van mijn knieoperatie, ook was ik een beetje inspiratie loos :(

vandaag ga ik een spel reviewen met foto's  namelijk het spel Toilet Time, zelf speel ik hem op mijn ipad, maar hij is ook beschikbaar voor android

Toilet Time - A Bathroom Game - screenshot- je moet zorgen dat deze "oude" man de goede temperatuur water krijgt, je doet dit door de temperatuur knop die je onder op de foto ziet beweegt als het ware tot je de man ziet lachen

- logo van Toilet Time
  bij de 1e foto moet je op de cough(hoest) knop klikken als dat zwarte ding bijna het water raakt dus ongeveer op de hoogte waar die nu ook op de foto is
- bij de 2e moet je je telefoon of tablet bewegen en moet je eigenlijk met je "plas" die vlekken verwijderen, 't klinkt vies misschien maar is wel grappig
bij dit spel kom je allemaal WC's tegen en dan 1 is er leeg en die moet je aanklikken, eigenlijk heel simpel
en zo heb je nog een paar spellen.

het doel van het spel is natuurlijk om dit spel te doen op de toilet, maar ook is het erg leuk om een "battle" te doen met je vrienden dus wie hoogste score haalt ofzo


Downloaden:
Apple:  https://itunes.apple.com/nl/app/toilet-time-spelletjes-te/id736787261?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=br.com.tapps.toilettime
bij allebei is het spel gratis

ik hoop dat jullie deze aanrader, revieuw en sorryachtig berichtje leuk vonden.
Ik wil iedereen een prettige kerst wensen en allemaal een gelukkig nieuwjaar !!

Love,
            Chrissy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten