zondag 24 november 2013

Verschil tussen oogpotlood en eyeliner?

heey,

Vandaag ga ik het verschil tussen oogpotlood en eyeliner uitleggen, toen ik nog net begon met make-up (de basis) vroeg ik me dat altijd af en ik dacht daar net weer aan toen ik mijn oogpotlood opdeed dus ik dacht ik zal maar meteen even voor jullie een antwoord geven op deze vraag door een artikeltje erover te schrijven. Heb jij ook een vraag zet ze dan bij de comments en misschien beantwoord ik de volgende keer Jou vraag.
Oké nu verder met het artikel zelf want jullie weten nog steeds niet wat mijn antwoord is, dus daar komt hij.

Het verschil is het uiterlijk en waar je het voor gebruikt, haha logisch maar ik zal het even duidelijker uitleggen.
het verschil tussen eyeliner en oogpotlood is: eyeliner kan je het beste tegen je wimper rand aanbrengen omdat het vloeibaar(zijn ook voort soort potloodjes maar als het op je oog zit is het wel  "vloeibaar")is en oogpotlood kan je het beste juist op je waterlijn aanbrengen want het is zeg maar vast en niet vloeibaar dan gaat het ook niet in je oog zitten. Nog een verschil; met eyeliner kan je een mooiere wing maken maar voor eyeliner moet je wel een veel vastere grip hebben dan voor oogpotlood en als je een foutje maakt is eyeliner moeilijker weg te halen (of ligt dit aan mij :p) Zorg dan ook dat als je eyeliner gebruikt je al een paar keer hebt geoefend voordat je echt naar school of gewoon overstraat gaat ik bedoel je wilt toch niet voor gek lopen?! haha.
 Voor oogpotloodliefhebbers nog een kleine tip: Blijft hij niet goed zitten of brengt hij niet goed aan? Haal hem even voor een seconde door een vlammetje van een aansteker of een kaars bijvoorbeeld, als je nog jong bent zorg dan wel even dat een van je ouders erbij is of iedergeval een ouder iemand die vaker een aansteker of iets gebruikt, gewoon voor alle veiligheid.

Hopelijk hebben jullie er wat aan
Love,
 Chrissy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten