maandag 18 november 2013

1e Berichtje :D

ME <3
Heey,
Vanaf vandaag begin ik met bloggen, ik heb al vaker een blog gehad met een vriendin toen ik in groep 8 zat maar sinds dat we naar de middelbare gingen is het helaas een beetje weggewaaid.
Maar ik ga vandaag weer opnieuw beginnen :D met een schone lei en een nieuw blog.
Ik zal dingen posten zoals Outfits of the day, reviews, fashion, beauty, ja eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vindt en hier en daar  natuurlijk ook wat random stuff want ja dat is best leuk om gewoon over een random onderwerp over te gaan praten haha :D
Ik zou het echt tof vinden als je me zou volgen! je kan hier links --> even je email invullen en je krijgt dan een mailtje als ik weer iets nieuws post, ik kan nu niet zeggen wanneer ik berichtjes post maar dat komt omdat ik in mijn een en laatste jaar zit en die is druk&belangrijk
Nou genoeg gekletst, Let's Get Started & Enjoy!

Love,
Chrissy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten